Vaši objednávku si můžete vyzvednout v kamenném obchodě LERON. V rámci Prahy nabízíme expresní zaslaní na adresu s kurýrem WOLT.

Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Nesplnilo Vámi zakoupené zboží z e-shopu Leron.cz Vaše očekávání? Přečtěte si prosím níže uvedené informace, jak postupovat.

Odstoupit od kupní smlouvy můžete bez udání důvodu, a to do čtrnácti 14 dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku přes internet. 

Odstoupení od kupní smlouvy nám prosím odešlete v této lhůtě prostřednictvím emailu na info@leron.cz do předmětu uveďte VRÁCENÍ a číslo objednávky. Použijte k tomu prosím níže uvedený formulář. Díky tomu budeme vědět, že máme očekávat Váš balíček s vráceným zbožím a budeme s Vámi v kontaktu. 

Zboží musí být vráceno neporušené s visačkami na svém původním místě a v původním obalu/krabičce, pokud byla součástí. Oblečení musí být neprané, nenošené a opatřené visačkou. Vratku zašlete prosím ideálně v krabici, v níž jsme Vám objednávku zaslali. V případě zasílání v plastových obalech hrozí poškození nebo porušení balíčku. 

Jestliže jste zvolil/a jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který Vám byl v době nákupu nabídnut, vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží (Obchodní podmínky).

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení

Formulář můžete následně vložit i do balíčku nebo pokud ho nechcete tisknout, stačí nám do balíčku vložit číslo Vaší objednávky a informaci, že formulář jste nám poslal/a e-mailem. 

Výměna za jiné zboží? 

Vybrali jste si u nás místo vráceného zboží jiné zboží ve stejné nebo vyšší ceně? Napište nám před objednáním z Leron.cz na info@leron.cz o dopravu zdarma pro Vaši novou objednávku.:) 

Reklamace

Něco se pokazilo a potřebujete s námi vyřešit reklamaci zboží? Napište nám e-mail na info@leron.cz, do předmětu dejte prosím Reklamace a číslo Vaší objednávky. Přiložte formulář. Nemusíte ho posílat vytištěný v balíčku. Než zboží pošlete, vyčkejte na naši odpověď e-mailem, prosím. Můžete také přiložit fotografii zboží. 

Formulář pro reklamaci zboží ke stažení

Jak poslat vrácené zboží nebo zboží k reklamaci?

Balíčky prosím ideálně vracejte přes Zásilkovnu: Pobočka Vlastislavova 303, Praha 4 (ID pobočky 575)

Balíček nám můžete poslat na adresu např. kurýrem (PPL, DPD, GLS apod.)

(Neposílejte prosím přes Českou poštu, pokud to není nevyhnutelně nutné. Pokud nás ČP nezastihne, odveze balíček a nás čeká dlouhé čekání na jejich pobočce. Sami ČP k dopravě záměrně nevyužíváme.)

Obchod LERON

Čestmírova 510/7

Praha 4 - Nusle

140 00

(mob. 721 147 604)

Zboží zakoupené v kamenném obchodě

Pokud si nakoupíte přímo v obchodě LERON zboží, které si vyberete a prohlédnete na místě, 

můžete ho do 14 dní od data nákupu s přiloženou účtenkou vyměnit opět v kamenném obchodě

za jiné zboží.

Máte nějaké otázky? Určitě nám zavolejte nebo napište. Možná najdete odpověď v článku FAQ

Děkujeme.

Váš LERON