Časté otázky zákazníků
Mohlo by Vás zajímat (FAQ)
Potřebujete něco změnit ve Vaší objednávce, s něčím poradit či se informovat na nějaký produkt?
Ideálně mi prosím napište sms nebo zprávu na WhattsApp na mobil 603 414 616. Vynasnažím se odpovědět co nejdříve. V případě nutnosti můžete určitě i zavolat (PO - PÁ mezi 11:00 - 17:00). Pokud nebudu moci hovor přijmout, zavolám Vám zpět, jakmile to bude možné. Pokud na dotaz tolik nespěcháte, můžete mě kontaktovat také na e-mailu info@leron.cz.
Proč není možné na Leron.cz platit dobírkou?
Bohužel velké procento nevyzvednutých balíčků zaslaných s platbou na dobírku si zákazníci nevyzvedávali. Nemohu hradit dopravné za tyto "vtipálky" a zároveň čekat, než se mi zboží, které mám často skladem v malém množství kusů nebo dokonce jako originál, nechat čekat na Zásilkovně, než se mi nevyzvednutý balíček vrátí zpět. Děkuji za pochopení. Vím, že to je nevýhoda pro slušné zákazníky, ale po mých zkušenostech jsem dospěla k tomuto rozhodnutí.
Kde mohu sledovat, co je v LERON nového?
Výhodné je přihlásit si odběr newsletteru, kde můžete často najít milé slevy pouze pro odběratele. Slevové kódy ale můžete objevit také na Instgramu nebo Facebooku, stejně jako informace o novinkách. Uděláte mi radost, pokud tam budete sdílet, co jste si v LERON pořídili. Na Blogu najdete články na témata spojená s lokální tvorbou a nahlédnete do zákulisí LERON.
Je možné si zakoupit dárkový poukaz a jak dlouho platí?
Ano, dárkové poukazy si můžete vybrat na e-shopu. Platí po dobu 6 měsíců. A můžete je uplatnit pouze jedenkrát a v plné výši.
Kolik dní mám na platbu on-line objednávky z e-shopu?
Neuhrazenou objednávku je potřeba uhradit do 3 dní. Pak se Vám ozvu (sms/e-mail) a ověřím si, jestli platí. Většina originálních kousků je skladem v málo kusech nebo dokonce po jednom kuse a není možné je déle držet v rezervaci.
K čemu je dobré odebírání newsletteru a registrace v e-shopu?
Newsletter posílám jeho odběratelům, v němž najdou informace o novinkách, zajímavých kouscích v LERON a také často přidám nějakou příjemnou slevu, kterou lze uplatnit právě na e-shopu.:)
Registrace v e-shopu Vám přinese přehled na Vašimi objednávkami. Můžete se průběžně podívat na stav zpracování objednávky a znovu si ji prohlédnout. Po jejím odeslání zde najdete i trasovací číslo Zásilkovny. Možná tam objevíte věrnostní slevu, kterou čas od času registrovaným zákazníkům přichystáme jako poděkování.:)
Jak mám postupovat, pokud chci vrátit zpět objednávku z e-shopu?
Všechny potřebné informace najdete v článku Vrácení zboží.
Zajímá Vás cokoli dalšího? Neváhejte se mě zeptat.:)
Děkuji.
Mobil: 603 414 616 (PO - PÁ: 11:00 - 17:00) Pokud hovor nemohu zvednout, zavolám Vám zpět později. Ideální je mi napsat sms nebo zprávu na WhattsApp.
E-mail: info@leron.cz